مقالات

تبلیغات ویدئویی گوگل ادز برای کسب و کارهای بزرگ مناسب است یا کوچک هم ؟

تبلیغات ویدئویی در گوگل یک راهکار موثر تبلیغاتی است که می‌تواند کمک کند تا با استفاده از ویدئوهای بزرگ و جذاب،ویا کوچک و موثر بازخورد مستقیم مخاطبان خود را دریافت کنند و با کاهش هزینه‌های تبلیغاتی، فروش محصولات خود را افزایش دهند.

ادامه مطلب

تاثیر تبلیغات ویدئویی گوگل ادز روی فروش محصولات

تبلیغات ویدئویی گوگل ادوز به شما اجازه می‌دهد تا با کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و افزایش بازدهی، فروش محصولات خود را افزایش دهید. با استفاده از تبلیغات ویدئویی جذاب، شما می‌توانید با مخاطبان خود در ارتباط بوده و آنها را به سمت خرید محصول خود سوق دهید. این نوع تبلیغات برای کسب و کارهایی که محصولات آنها بصری و جذاب هستند، مناسب است. تبلیغات ویدئویی گوگل ادز یکی از روش‌های موثر تبلیغاتی است که به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از ویدئوهای جذاب، فروش محصولات خود را افزایش دهید.

ادامه مطلب

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟

استفاده از تبلیغات در گوگل، یکی از راه‌های موثر برای جذب مشتریان و افزایش فروش است. با تعیین هدف و استراتژی تبلیغات، انتخاب کلمات کلیدی مرتبط، استفاده از تبلیغات پرداختی و نمایشی، بهینه سازی صفحه وب خود و استفاده از تبلیغات ویدئویی، می‌توانید به بهترین شکل ممکن در گوگل تبلیغ کنید و فروش خود را افزایش دهید.

ادامه مطلب

Remarketing ads

تبلیغات ریمارکتینگ تبلیغات ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد نوعی از تبلیغات است که به شما امکان

ادامه مطلب

ROI

ROI چیست در ابتدا خوب است بدانیم که ROI مخفف Return On Investment می باشد

ادامه مطلب